torsdag 2 augusti 2012

Näst sista helgen!

Näst sista helgen blev en relativt lugn men superfin helg.

Fredag : Efter jobbet åkte jag och Maria till Harpa för att dricka öl, käka svensk dipp (!!!) och göra oss i ordning. Sedan åkte vi till en närliggande bar för att möta upp våran nyfunna men sjukt trevliga amerikanska vän Marina.

                                                 

Några drinkar, mycket prat och en miljon (utan underdrift!) myggbett.

Lördag :
Nya Au Pairen hade ju anlänt så jag, Harpa och Maria tog med henne till bowlinghallen.

                                      
 Jag och Harpa var de enda som var över 21 och som inte körde bil, så vi unnade oss några kannor öl. Pinsamt billigt och sjukt gott.
      Positiv brud.

 Nya Au Pairen!



Beställde in ungefär världens godaste pizza.

Efter två kannor började vi bli lite på lyset ..

.. och Harpa blev sur för att hennes klot inte riktigt åkte dit hon ville.

Sedan blev Harpa en katt mitt i allt. Hon blir det ibland när hon är full! (Internskämt. Fast ändå inte ..)

Vi försökte ta gruppbilder men det gick ju bevisligen inte alls så bra. Sjukt najs kväll blev det ändå.                      

Söndag :  
På Söndagen jobbade jag så jag och Ida tog med oss grabbarna till ett sport-centrum för att spela mini-golf och vara i 'the batting cage'.

 Slutade kl 18 och då var det grillning på stranden som gällde. Hot dogs, hamburgare, majskolvar och s'mores. Trodde aldrig att jag skulle bli hungrig igen, men det blev jag ju såklart.

Inga kommentarer: