måndag 30 juli 2012

Ännu en gång ..

Jag sitter här på golvet på tredje våningen bland resväskor och kläder och flygbiljetter. Klockan är tre på natten och kroppen är så trött att den kan svimma, men hjärnan går på högvarv över allt som ska göras innan jag sätter mig på planet om 32 timmar. Kan inte förstå att det ännu en gång är dags att lämna allt det här. Mina fina pojkar som har blivit så stora och mina alldeles underbara värd föräldrar som gör allt dom kan för att jag ska ha det så bra som möjligt. Jag har än en gång lyckats träffa så underbart folk som jag knappt kan förstå att jag måste åka ifrån så snart. Egentligen är jag ju såklart mest så himla tacksam över dessa tre månader i detta underbara land, men ibland måste man få klaga lite också. Och be om ursäkt för kass blogg-uppdatering. Men det finns ju faktiskt viktigare saker. Som att spendera varje vaken minut med underbara människor. Vi hörs kanske en gång till under min tid här, och annars får ni en uppdatering när jag åter är tillbaka i svea rike. Hejs!

Inga kommentarer: