fredag 9 mars 2012

It's the end of an era, almost.

Den senaste månaden har jag haft två roommates som varit på praktik här i Stockholm. I måndags flyttade dom ut och dagarna är så himla mycket tråkigare nu. Kommer att saknar alla våra traditioner så som Vem Vet Mest-tävling klockan 19 varje kväll, taco-fredag och bio-söndag. Igår gick vi och käkade på Kungshallen innan vi trängde ihop oss i ett hostel-rum och kikade på sjukligt roliga youtube-klipp och åt bullar (dom är ju bagare, dom där två!) resten av kvällen. Nu sitter dom på ett tåg tillbaka till Kristianstad och min bror kollar lite bittert på mig varje gång jag sitter själv i soffan och skriker ut svaren till Vem Vet Mest. Therese och Patrik, tack för en bra månad! Vi styr upp en legendarisk fest om några veckor så tagga för den.

En charmant bild på en nyvaken Therese, sönderskrattad Patrik och så .. ja .. jag när jag ser ut som vanligt, ungefär.

Inga kommentarer: