torsdag 8 mars 2012

Up, down and somewhere in between.

Idag har varit en sådan där upp-och-ner-dag. Min första lediga dag blev både toppenfin och superdålig. Det mesta med dåligheten var väl att jag tappade min två månader gamla iPhone i marken så att hela skärmen sprack och mobilen slutade fungera. Men men, som killen på Telia sa : "Äh, din back-up mobil är ju skitbra. En Nokia 1616 .. den har ju en suverän ... ja .. ficklampa!". Skall nämnas att den kostade 399 på Expert i Piteå, så någon Facebook-app har den ju inte direkt .. Många andra delar av dagen har varit superfina, men dom får jag berätta om imorgon. Nu tänkte jag bara visa lite materiell lycka som jag tröst-shoppade idag. Först ut en 'pippi långstrump'-tröja som jag suktat efter länge som ska få följa med på äventyr under kyliga sommarkvällar och sedan även en klänning som ska få gå på middagar i Egypten om ungefär fyra (!) dagar.


Inga kommentarer: