måndag 18 juni 2012

En vanlig Fredag.

I Fredags var Malin ledig och mina barn var i skolan så vi packade en fet matsäck och hade picknick på stranden i några timmar. Vi badade och åt, mestadels. Sedan sov vi en del och läste böcker och älskade livet. Huvva så bra jag har det nuförtiden!


Några cola light fick följa med, såklart. Måste snart försöka sluta med mina "åtta cola light om dagen är bra för magen", för jag har börjat inse att jag kanske hittat på det själv ..


Jag har blivit bisarrt brun på senaste tiden. Men nåväl , jag klagar inte.


Malins sexy-face. I have no words ..


Förutom bagels, kakor, chips och godis packade vi även med några jordgubbar för att väga upp. Jag och Malin tänker ungefär likadant.


Efter jobb och mys-middag med värdfamiljen plockade jag upp Malin för att åka till Maria och kolla på fotboll med henne och Astrid. Det visade sig ju vara en total waste of a friday night. Vi skrek och åt och skrek och var lite sura och åt lite mer och klappade och sedan förlorade vi så vi åt ännu mer. Nåväl, nu slipper man ju spendera mer tid med att kika på fotboll iaf!


Inga kommentarer: