tisdag 26 juni 2012

Gåvor.

Att ge bort presenter är typ något av det roligaste jag vet. Brukar ibland kika på födelsedagspresenter åt folk ungefär 9 månader i förväg, bara för att det är så himla fint när någon öppnar det och blir så himla glad. Fast det är ju faktiskt ruskigt fint att få öppna presenter själv med. Här är några av grejerna jag numera äger efter helgens födelsedag ..


Fick en superfin Yuma Bella smink-necessär från Sephora av min värdfamilj.


Och även en parfym som jag velat ha så himla länge men aldrig orkat ta tag i att köpa.
Marc Jacobs - Daisy.


Sötare flaska är ju svårare att hitta. Fick även en fickspegel av något fint (dock för mig okänt)
märke som inte hamnade med på bild. 


Av finaste Harpa fick jag en vinyl med The Beatles. Abbey Road, för att vara exakt.


Av brudarna fick jag en ring med mitt favorit Gandhi-citat.
"Be the change you wish to see in the world .."
Nu ska dom som sagt bara köpa en kedja åt mig så att jag kan ha den runt halsen
och inte tappa bort den. Igen.


Malin tog nördighet till en ny nivå!


Harpa hade även köpt ett data-fodral som jag suktat efter länge. 


Och sist men inte minst fick jag som sagt ett dusch draperi med periodiska systemet. Kommer att bli så himla smart nu, då jag duschar alldeles för länge. Och det faktum att det är en pingvin i hörnet gör det ju bara ännu finare!  Är faktiskt chockad över seriositeten i årets presenter .. Tidigare år har det varit mer Hannah Montana färgläggningsböcker, Camp Rock-skivor och annat från Dollar Affären. Haha. Fast på ett bra sätt, såklart. Och tjejer, jag uppskattar allt ni gjort så himla mycket både med planering av dagen samt presenter!

Nu är det bara tre månader kvar till Malins födelsedag. Vi ligger alltså efter i planeringen .. Harpa, call me tomorrow ;D Vi kommer ju dessutom att behöva åka till England för att fira Malins födelsedag, så detta kan bli legendariskt ..

Inga kommentarer: