fredag 29 juni 2012

Nu får det vara nog!

Nä, nu får det ändå vara nog. Varför finns det så himla mycket fina grejer i USA som skriker på mig att jag måste köpa dom? Detta börjar ju bli ohållbart. Då vi slösade äckligt mycket pengar förra helgen bestämde vi oss för en billig vecka. Istället lurade jag med Harpa till köpcentrumet där vi shoppade upp resterande kronor.


"Ska vi äta lunch i köpcentrumet?", frågade jag. "Är inte det halva anledningen till att vi åker dit?!", svarar Harpa. You gotta love food!

Köpte en Icee (slush) på Target. Tog såklart största storleken bara för att den inte kostade så mycket mer. Lagom illamående var vi efteråt!

Gött!

Köpte nya Teenage Mutant Ninja Turtles hörlurar. Älskar dom! Vi gick lös på Hot Topic och handlade massa coola grejer/skräp.

Köpte mig äntligen en bra sminkborste som inte sticker en i ansiktet. Kan ju vara värt!

Rouge för 28$ .. vettigt? Nja. Fint? Jomenvisst!

Köpte en alldeles för kort topp samt några trosor.

Och så var jag tvungen att få med mig ett par nya converse hem. Mitt 10e (?) par fick bli ett par helsvarta från Journey. Schnygga nå nanting!


Nu ska jag iväg med grabbarna till flygplatsen och sedan har jag semester. Det firar vi med vin och italiensk mat ikväll på Bertuccis. Mig går det ingen nöd på, om man säger så .. "Vad jag är lycklig hela långa veckan ut!", som Tommy skulle ha sjungit. Ha en awesome Fredag!

Inga kommentarer: