onsdag 23 maj 2012

Harry P

Efter att ha vaknat äckligt trött denna morgon så bestämde jag mig för att gå och lägga mig så fort barnen åkt till skolan. Dock så skärpte jag till mig och begav mig istället till gymmet, vilket visade sig vara en sjukt bra idé. Hade så himla mycket energi och det var så otroligt kul att jag på en gång anmälde mig till morgondagens klass också. Kanske är mina nya träningskläder som gör susen!
Efter jobbet kom en tjej som heter Johanna förbi för att ha filmkväll i min lada. Jag läste ut tredje Harry Potter boken idag och blev sugen på att börja från första filmen igen, och då Johanna är extrem Harry Potter-nörd så passade ju detta perfekt. Sedan visade sig att hon är beroende av cola light och gillar öl, så jag tror att vi kommer att passa bra ihop! Blev i alla fall en sjukt trevlig kväll med mindre filmtittande än väntat, men det brukar ju bli så när man umgås med trevligt folk.

Inga kommentarer: