tisdag 22 maj 2012

"If I knew I'd have a rack like this, I would've gotten knocked up years ago."

En blandning av alldeles för mycket popcorn samt att just ha sett ett antal kvinnor föda barn på storbildsskärm gör att jag i nuläget halvligger något illamående i fåtöljen.. Vad pratar jag om? Super Value Tuesday at The Bow Tie Cinema , såklart ! För er som inte läste bloggen när jag var i USA tidigare så ska jag snabbt berätta att detta är världens bästa grej. Nämligen halva priset på bio på Tisdagar! Vi hade som tradition att alltid gå, även om vi redan sett alla filmerna som gick. För när man går på bio får man äta popcorn! Ikväll mötte jag upp tre svenska tjejer och vi gick för att se filmen "What to expect when you're expecting". Jag läste vad den handlade om ungefär en halvtimme innan filmen började, så jag hade inga förhoppningar alls. Den var dock helt okej (för att vara i den genren) men det kan ha berott på att det fanns massa söta barn och jag tycker ju om sådana dära himla fina skitungar! Kanske ingen film jag skulle spendera en Lördagskväll med att gå och se, men en 42-kronors Tisdag var den allt värd tycker jag nog. Kan inte vi införa Super Value Tuesday i Sverige också?

Inga kommentarer: