fredag 4 maj 2012

Välkommen in.

Sedan jag flyttade här ifrån har huset ändrats en hel del. Mitt rum ser dock nästan likadant ut, bara lite tapet-ändringar och annat. Tänkte visa resten av huset någon annan dag, men såhär bor i alla fall jag i mitt rum ..
Elektronik hörnan ..
Min ovanligt tomma garderob (som snart kommer att vara fylld igen) och så badrummet längst till höger.
Svenska godis hörnan bredvid sängen, såklart.
Fina blommor som jag fick av min värdmamma när jag kom fram bor nu på mitt sängbord. Fick även några andra fina presenter som jag tänkte visa senare.
Finaste väskan hänger med på äventyr.
Under de två tidigare åren spenderade jag alldeles för lite tid i denna sidan av rummet, där sängen var. Nu är man ju inte 20 längre, så sömn känns mer behövligt nuförtiden .. Hm.
Bokläsningsfotöljen i hörnet är en av mina favoriter. Just nu ligger jag dock nere i vardagsrummet och äter jordnötssmörs-glass och dricker cola light och kikar på tv medan barnen sover på övervåningen. Livet på en pinne, helt enkelt.

Inga kommentarer: