fredag 18 maj 2012

Materiell lycka.

Shopping. Det är vad jag har spenderat dagen med. Bland annat. Började dagen med en promenad med Maria och hennes vän på besök från Sverige. Sedan blev det shopping, bokläsning och jobb innan det blev dags för shopping igen. Avslutade sedan kvällen hos Maria med en halvdålig film, alldeles för mycket godis och lite Gavin DeGraw. Så jag avslutar dagen betydligt gladare men extremt mycket fattigare ..


Det är något med USA och märkesgrejer. Hemma i Sverige skulle jag inte ens kolla åt en Ralph Lauren-tröja, men här dras dom på något sätt till mig. Ungefär. Så förutom klockan här ovanför, plus massa ätbart och småkrafs kom jag idag hem med :

Ett par ljusblå converse
Ett par walking shoes
Bed Head straightening spray
6 par Calvin Klein sockar
3 par Tommy Hilfiger trosor
Ett fem-delar mineralfoundation/rouge/puder/bronzer
En självhäftande BH
En orange sport-bh
En träningströja

 Men det säger jag adjö till shopping för ett tag. I alla fall till på Söndag!

Inga kommentarer: