onsdag 30 maj 2012

Andra hem

Många har åsikter om USA utan att ens ha varit i landet.. Och ja, politiken är väl sisådär och det finns mycket man kan ändra, men inget kommer någonsin få mig att inte sakna USA. Jag älskar landet och hur sjukt olika det är bara när man åker från en stad till en annan, för att inte tala om olika delstater. Så fort det finns pengar och tid sätter jag mig på ett plan till New York, hyr en bil i tre månader och kör omkring och ser så mycket jag hinner. Det svåra är att varje ställe jag har besökt än så länge vill jag tillbaka till, så jag lär ju aldrig bli klar .. I helgen är det dags för Gavin DeGraw i Central Park, följt av en heldag med shopping och mysiga restauranger. Jag insåg här om dagen när jag var ute och promenerade att jag aldrig kommer att lämna detta landet helt. Jag ser det numera som mitt andra hem. Fan vad jag är glad att jag tog chansen och åkte hit den där dagen för tre år sedan. Detta firar vi med en öl, det är ju ändå lill-lördag!





Inga kommentarer: