måndag 7 maj 2012

New York Rangers.

Jag bor ju i den mest sporttokiga familj jag någonsin träffat. Barnen spelar baseball, hockey, lacrosse och fotboll. Rummen är i princip tapetserade med affischer på sportstjärnor och på hyllorna ligger signerade kepsar och puckar. Detta gör det svårt att undvika när det går bra för något av favoritlagen. Nu är New York Rangers i The Playoffs vilket är slutspelet för NHL. Det står 2-2 i matcher (först till fyra vinner och går till semifinal) och ikväll spelas den femte matchen. I välkomstpresent fick jag därför en Rangers-tröja med bästa Henrik Lundqvist på ryggen som jag ska bo i några dagar framöver. Let's go Rangers, let's go!

2 kommentarer:

Anonym sa...

YEEEAH Jenny sportnörden!!
Ha det bäst bruden
Kram Eli

Jenny sa...

Dom vann på övertid !! Vinner dom ikväll är det klart :D Hade inte biljetterna kostat ungefär en miljon hade jag åkt och kikat på någona v play off matcherna. Ha det bäst i Piteå med. Kram