lördag 12 maj 2012

Lördag.

Vaknade kl åtta och tänkte dra mig lite i sängen .. Jo, tack. Nästa gång jag vaknade var klockan över tolv. På med bikini och sedan picknick på gräsmattan. När vattenspridarna mitt i allt kom på och jag blev blöt gav jag upp och begav mig till stranden. Så nu har jag fått massa färg (tyvärr röd dock) och då man fått prova på gris-värmen som blir här på sommaren så känns det bra att det ska bli lite svalare imorgon. Fast ja, 24 grader kanske inte klassas som 'svalare' .. Annars hann jag med Urban Outfitters, bibliotek och en massa läsning innan det var dags för jobb. Jag och mina grabbar spenderade kvällen med att käka popcorn och skrika oss hesa till Rangers-matchen. Och dom vann! Så himla bra. Nu ska jag äta glass (jäkla amerika, gör mig alltid sugen på glass) och kika på Veronica Mars. Som alltid.
Införskaffade mig även ett par skullcandy hörlurar och ljudet är så bra att man aldrig vill ta av dom ungefär.
Sandslotts-tävling på stranden. Funderade lite på att vara med men det kändes som att jag höjde medelåldern en aning ..

Inga kommentarer: